• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60482
+
-

تدابیر ترافیکی  در بلوار آیت‌الله بروجردی

معاون امور عمرانی استاندار قم بر ضرورت اتخاذ تدابیر ترافیکی کوتاه‌مدت و اعمال نظارت جدی برای کاهش تصادفات بلوار آیت‌الله بروجردی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «محسن بهشتی» در جلسه شورای ترافیک استان قم بیان کرد: طبق آمار، شرایط تصادفات منتج به تلفات در مسیر بلوار آیت‌الله بروجردی حد فاصل قم-پردیسان بسیار بالاست و اتخاذ تدابیر با تشدید اعمال قانون از اهمیت ویژه در راستای کاهش تلفات برخوردار است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی سامانه دوربین‌های کنترل سرعت افزود: استقرار پلیس در این محور برای بازدارندگی از سرعت ضروری است.

معاون استاندار قم مشخص شدن وضعیت کاربری بلوار بروجردی را نیز خواستار شد و اضافه کرد: کار کارشناسی در این زمینه با در نظر گرفتن شرایط ترافیکی این معبر باید در دستور کار قرار بگیرد.
بهشتی بیان کرد: انتظار این است که با راه‌اندازی محور جدید، ضمن بهبود وضعیت ترافیکی، کاهش تصادفات را در پی داشته باشیم، اما در بلوار بروجردی چنین نبوده است.

وی با تأکید بر ارائه هشدارهای لازم به مردم برای کاهش تصادفات در بلوار بروجردی اظهار کرد: از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی باید برای فرهنگ‌سازی استفاده شود.
معاون استاندار قم همچنین سند طرح جامع ترافیکی استان قم در راستای برنامه‌ریزی بلند‌مدت را ضروری دانست و گفت: این طرح در جلسه‌ای اختصاصی باید ارائه و درباره آن تصمیم گیری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید